سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تا شقایق هست زندگی باید کرد


84/11/19 ::  1:26 عصر

از خداوند خواستم تا دردهایم را التیام بخشد.

خداوند پاسخ گفت:مخلوق خوب من !هر دردی را درمانی است و این تو هستی که باید درمان ردهایت را بجویی.

از خداوند خواستم تا به من صبر عنایت کند.

خداوند پاسخ گفت:بنده قدرتمند من!صبر حاصل سختی است.عطا شدنی نیست.بلکه آموختنی است.

از خداوند خواستم تا مرا شادی و شعف بخشد.

خداوند پاسخ گفت:نازنینم!من به تو موهبت بسیار بخشیدم.شاد بودن باخود اوست.

از خدا خواستم تا روحم را شکوفا سازد.

خداوند پاسخ گفت:پرورش روح تو با تو.اما آراستن آن با من.

از خدا خواستم تا از لذایذ دنیا سرشارم سازد.

خداوند پاسخ گفت:من به تو زندگی بخشیدم .بهرمندی از آن با تو.

از خداوند خواستم تا راه عشق ورزیدن را به من بیاموزد.

خداوند پاسخ داد :اشرف مخلوقات من .بالاخره دریافتی که چه از من بخواهی.

به خاطر داشته باش که در مسیر عشق ورزیدن به من.به مقصد دوست داشتن دیگران خواهی رسید.


نویسنده : مهدی شریف

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خانه
پارسی بلاگ
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها :: 
1442


:: بازدید امروز :: 
2


:: بازدید دیروز :: 
0


:: درباره خودم ::


:: اوقات شرعی ::

:: لینک به وبلاگ :: 

تا شقایق هست زندگی باید کرد

:: وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: اشتراک در خبرنامه ::