سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تا شقایق هست زندگی باید کرد


84/11/19 ::  1:26 عصر

برای زیبا دیدن نیاز نیست تمام زیبایی ها یک جا جمع شوند٬

دوست دارم پاهایم ٬٬..

خارهای لب ساحل را هم تجربه کند٬دریای وحشی را ببیند ٬

با نسیم بازی کنم٬موج ها را معنا کنم٬

شبی را در بیابان صبح کنم با غزل از ایوان حافظ.

موهایم را به باد بسپارم تا عشق بازی طبیعت را کامل کنم...

شب ها ٬ستاره ها را شمردن و به ماه خیره شدن.

زیر باران رقصیدن و دعا کردن ...

گرمای خورشید را حس کردن و تن به خطر سپردن.....

رد چشمه ای را گرفتن تا به دریا رسیدن٬در موج گم شدن٬آن قدر رفتن که هیچ کس ٬حتی سایه ای از تو نیابد.

لذت یه دشت بزرگ با یه بادبادک در دست و فریاد شادی سر دادن...

دوست دارم با طبیعت یکی شوم..

آنگاه که با طبیعت یگانه شوی جز حقیقت نخواهی یافت...


نویسنده : مهدی شریف

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خانه
پارسی بلاگ
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها :: 
1441


:: بازدید امروز :: 
1


:: بازدید دیروز :: 
0


:: درباره خودم ::


:: اوقات شرعی ::

:: لینک به وبلاگ :: 

تا شقایق هست زندگی باید کرد

:: وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: اشتراک در خبرنامه ::